Waardering over Blom, A.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Blom - Eindhoven op 21 november 2012

9.2

Omdat ik van tandarts wilde wisselen die dichterbij zit heb ik aan de hand van deze website de keuze gemaakt voor Tandarts Blom. Tandarts Blom is een hele aardige man. Ondanks dat ik half uur te laat was voor mijn 1e afspraak werd ik toch geholpen en de tandarts nam ruim de tijd voor mij. Ik heb een kroon behandeling ondergaan maar ben altijd huiverig voor de verdoving. Bij deze tandarts heb ik de naald niet eens gevoeld. Ik heb al 2 kronen en 2x verstandskies moeten laten trekken en de verdoving was mijn grootste obstakel. Daarnaast heeft hij gelijk alles gedaan wat er gedaan moest worden nu er toch verdoofd was. Ook dat vind ik prima. Ook heeft hij een gaatje ontdekt terwijl mijn eigen tandarts dat 1 maand geleden nog niet gezien had. Mij maak je niet wijs dat een gaatje bij een vulling in 1 maand ontstaat. Dus ben blij met deze tandarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blom, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.