Waardering over Blom-Reukers, H.C.C.M., Centrum voor bijzondere tandheelkunde Vogellanden Centrum Bijzondere Tandheelkunde - Zwolle op 12 december 2019

Mijn zoon heeft een moeilijk instelbare epilepsie en een licht verstandelijke beperking. Reguliere tandarts verwees hem door naar tandarts Blom. (Bijzondere tandheelkunde) Jaren wordt hij nu door deze vakvrouw en haar team, professioneel behandeld.Geweldig, ziet èn behandeld haar cliënt met respect. Neemt ruim de tijd, werkt secuur, maakt afspraken met cliënt tijdens de behandeling.Een goede samenwerking met de mondhygiëniste. Doet alles in overleg met cliënt en zijn/haar familie. Alleen maar lof voor haar, haar assistenten, mondhygiëniste en ook dames van de administratie/planning allemaal even aardig, empathisch een meedenkend. Mijn zoon gaat zonder angst of problemen naar de tandarts en dat is héél fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blom-Reukers, H.C.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.