Waardering over Boehmer, E.G., Tandartsenpraktijk Mooigebit.bv - Utrecht op 6 augustus 2012

4.3

Erg ontevreden over deze tandarts. Waarom? Omdat ik het gevoel heb dat ik achter mijn rug om hoe dan ook altijd honderd euro kwijt ben aan een behandeling. Ik ben een student en een reguliere behandeling werd op mijn eerste factuur gerekend als 49 euro. Prima, geen probleem. Daarbovenop kwam echter 45 euro kosten! Waarvoor? Voor het uitleggen over hoe een tandenstoker en een flosdraad gebruikt moesten worden. Hoewel ze zich aardig voordeed vind ik dit een uiterst oneerlijke prijs. Vervolgens moest ik nog voor een tweede keer terugkomen omdat ze in het uur gepland (waarvan ze beide keren maar zo'n 40 minuten heeft gebruikt) niet toekwam aan beide gebitsdelen. Afijn, dat is prima. Maar niet als de factuur die daarop volgt vrijwel even duur is voor vrijwel dezelfde behandeling. Uitleg heb ik ditmaal niet gevraagd maar hiervoor werd 22 euro in rekening gebracht, een periodieke controle zoals de vorige keer was 19,90 en tot slot nog eens 49 euro voor de gebitsreiniging. Nou kan ik eerlijk zeggen dat mijn mondhygiene niet super was maar de prijs is uiterst oneerlijk. Tot slot werd mij gevraagd binnen 4 a 5 maanden een afspraak te maken. In december dus. Ik vermoed om deze reden: http://www.verzekeringssite.nl/blog/experiment-met-vrije-tandartstarieven-stopt-per-2013/ Ik raad deze tandarts dus alleen aan als je niet vies bent van een paar tientjes extra om de kas van de tandarts te spekken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boehmer, E.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.