Waardering over Boehmer, E.G., Tandartsenpraktijk Mooigebit.bv - Utrecht op 18 augustus 2011

3.0

Tandarts Boehmer, prima tandarts. Zijn telefoniste/assistente daarentegen een uitermate onvriendelijke telefoniste. Slecht bereikbaar. Erg slecht beleid over afbelafspraken. Nergens te achterhalen dat ik bij deze tandarts 2 dagen van te voren mijn afspraak kan verzetten ipv 24 uur van te voren wat normaliter de regel is. Ze doet geen concessies en laat mij mijn afspraak gewoon betalen. Nieuwe afspraak maken lijkt bijna onmogelijk en ze geeft mij het gevoel dat het een hele eer is dat ik bij hun langs mag komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boehmer, E.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.