Tandarts Boer, A.R. de

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Boer, A.R. de, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk A.R. de Boer - Schiedam op 21 oktober 2019

Mijn moeder is al jaren patient bij tandarts de Boer. Helaas moet ik opmerken dat de controles niet grondig gebeuren en ook de behandelingen op een zeer orthodoxe wijze gebeuren. enkele voorbeelden; Paradontitis wordt niet herkent, een groot gat in een kies wordt niet herkend, opkomende diasteem/ spleetje bij voortanden wordt niet herkend. De praktijk is zeer basaal uitgerust en de hygiëne niet volgens de WIP richtlijnen. Enkele voorbeelden,het niet wisselen van handschoen na een behandeling en komst nieuwe patient, verlepte plantjes in de praktijkruimte, hoofdsteunbedekking van de behandelstoel wordt niet gewisseld bij nieuwe patient in de stoel. Bij behandeling wordt gebruik gemaakt van een handdoek als hoofdsteun. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Tandarts de Boer is een geweldig aardige man, echter ik kom naar een tandartspraktijk om goed en adequaat geholpen te worden. Aardig zijn is prettig, competentie nog prettiger. Plus hygiëne en uitrusting van apparatuur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, A.R. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.