Waardering over Booij, J., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Booij - Westerbork op 22 januari 2019

9.2
  • Gebitsaandoeningen

Op vakantie in Westerbork kreeg ik een behoorlijke ontsteking aan een kies. Belde deze dienstdoende tandarts en kon meteen terecht! Wat een zegen om zo goed ontvangen en behandeld te worden! Helaas hield de ontsteking aan en moest (lees mocht) deze hartverwarmende tandarts nog twee maal bezoeken die week! Tijdens de bezoeken werd ik zeer vriendelijk en goed geholpen en was er vooral ook ruimte voor humor: immers het beste medicijn toch?! Door de prettig ervaren bezoeken wisten we van onze vakantie toch het beste te maken! Onze interesse in tandarts Booij over oa zijn leeftijd en het draaien van weekend diensten deed hem veel bijzonders vertellen en maakte destemeer duidelijk hoeveel hart deze man voor zijn cliënten én 'gasten' heeft Ik ben hem erg dankbaar en als we ooit weer in de buurt zijn ga ik hem graag nog eens gedag zeggen! Dan hopelijk wel zonder noodzaak/ontsteking of id!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Booij, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.