Waardering over Boon, W.M. van der, Tandartsenpraktijk Centrum voor Tandheelkunde Breda - Breda op 28 februari 2012

6.8

Behandeling is vaak erg netjes en zorgzaam. Er wordt vriendelijk omgegaan met mij als patient, maar... ik word telkens doorverwezen naar de mondhygieniste. Op zich is dat geen probleem, maar als ik naar vakinhoudelijke oplossingen voor mijn probleem vraag, wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet het antwoord. Laatst was tevens mijn spalkje achter mijn ondertanden ge'knapt'. Ik belde gelijk daarna de tandarts, die heel spontaan reageerde: 'O, dan maken we gelijk een afspraak!' 'Kan dat dan gerepareerd worden?' vroeg ik. 'Ja iedereen bij ons kan dat repareren.' Kom ik een week later daar aan: 'Is ie middendoor? Nee sorry, dan kan ik er niks aan doen' Nou dan heb ik zoiets van: 'Hallo, daar kom ik toch voor hier naartoe?' Bovendien kreeg ik na deze afspraak en de 2 afspraken hiervoor (halfjaarlijkse controle en mondhygieniste) een herinnering per briefpost, dat het weer tijd was voor mijn halfjaarlijkse controle. Foutje van de post? Of is de administratie toch niet helemaal op orde?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boon, W.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.