Waardering over Boon, W.M. van der, Tandartsenpraktijk Centrum voor Tandheelkunde Breda - Breda op 9 mei 2014

De negatieve bijsmaak van andere clientèle herken ik totaal niet! Ik ben sinds begin 90-er jaren meer dan tevreden klant bij deze tandarts. Een kies met een ontstoken wortel werd niet verwijderd, maar er werd alles aan gedaan om deze te behouden. Door mijn werk kan ik niet altijd ruim van te voren een afspraak plannen, maar als ik bel kan ik vaak nog diezelfde dag terecht. Altijd vriendelijk personeel waarvan sommige er al net zo lang werken als dat ik bij deze tandarts kom. Tegenwoordig is het stokje overgenomen door een jonge vrouwelijke tandarts die op dezelfde manier werkt als dat de eigenaar deed. Ik kom nog altijd zonder enige angst naar deze tandarts en ben meer dan tevreden. Ook al woon ik niet in Nederland en moet meer dan een uur rijden terwijl er bij mij in de straat ook een goede tandarts zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boon, W.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.