Waardering over Boon, W.M. van der, Tandartsenpraktijk Centrum voor Tandheelkunde Breda - Breda op 5 februari 2013

5.8

Deze tandarts is zelf helemaal zo slecht nog niet, maar het ondersteunend personeel maakt er een potje van! Toen wij ons wilden aanmelden werden we doorverwezen naar de website voor een aanmeldformulier. Deze hebben we ingestuurd, daar werd niet op gereageerd en we moesten weer bellen voor een afspraak. De tandarts is erg vriendelijk, alleen als je er aanbelt wordt de deur vaak niet open gedaan. Bij de vervolgafspraak warden we al bij binnenkomst door de receptioniste enorm afgekafferd dat de eerste rekening niet was betaald. Wij hebben nooit een rekening ontvangen(bij de vorige tandarts werd deze direct naar de zorgverzekering gestuurd). Toen ik dit aangaf werd gezegd dat de behandeling niet wordt vervolgd bij wanbetalers. Tijdens deze behandelafspraak liep de assistent constant weg om de telefoon op te pakken. Ondertussen lagen wij zelf met allerlei apparatuur in onze mond en spierpijn in de kaken. De behandeling heeft voor ons allebei (per persoon) meer dan anderhalf uur geduurd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boon, W.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.