Waardering over Boonen, P.H.M., Tandartsenpraktijk Tandartsencentrum Cassandraplein - Eindhoven op 30 november 2012

Voor mij was een tandarts bezoeken een jaarlijks drama. Nu moest ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan, hemeltje waar moest ik aan beginnen ... maar ... Dhr Boonen heeft al mijn vertrouwen gekregen en met heel veel trots kan ik zeggen, dat ik vrijwillig een vervolgafspraak met hem heb gemaakt om de rest van mijn tanden te verzorgen en te herstellen. Mijn hart gaat nog steeds te keer als ik in mijn agenda "tandarts" zie staan, maar is weg zo gauw de heer Boonen begint te behandelen, hij straalt zo veel vertrouwen uit , hij is een voortreffelijke vakman, maar bovenal een prachtmens ... dank je wel tandarts Boonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boonen, P.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.