Tandarts Bremer, A.R.

Tandarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bremer, A.R., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Bremer - Enschede op 12 augustus 2016

Gebitsaandoeningen

Zeer slecht , mocht u twijfelen om naar deze tandarts te gaan of over te stappen zeer zeker niet doen. Gaatjes worden geboord en gevuld door de assistente. Zo zijn er ook nog erg hoge rekeningen  mijn wortelkanaalbehandeling koste 737 euro en 85 cent. Vreemde van deze behandeling is dat het erg snel gebeurd is binnen 20 minuten er werd mij verteld dat dit wel even snel gedaan kon worden. vervolgens op de rekening zaken aantref zoals: moeilijke wortelkanaalopening , behandeling dichtgeslibd of verkalkt 2 maal, Uitgebereid wortelkanaalbehandeling consult, en als klap op de vuurpijl Gebruik operatiemicroscoop wat nooit plaatsgevonden heeft.En wanneer je op internet na zoekt hoeveel een gemiddelde wortelkanaalbehangeling kost je zo rond de 2 a 300 euro zit. vervolgens na zoon hoge rekening contact opgenomen met de praktijk en volgens de praktijk was dit de normaalste zaak van de wereld. ook heb ik de verschillende codes wat voor mij onlogisch leek opgenoemd en dit was ook heel normaal volgens de praktijk. Hierover kan ik nog uren door gaan maar kortom: Zeer slechte tandarts/assistente. Rekeningen kloppen niet en met klachten na de behandeling word niks gedaan. Ik hoop dat u er wat aan heeft en dit soort zaken kunt voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bremer, A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.