Tandarts Bruchmann, Ch.

Man
Specialisme
Cosmetische tandheelkunde
Er zijn 42 waarderingen Waarderen

Waardering over Bruchmann, Ch., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Steenbergen - Steenbergen op 13 december 2016

Heb 5 kronen laten zetten daarmee zijn 5 voor tanden mooier gemaakt. deze behandeling werd op een zaterdag morgen gedaan en duurde 3 uur. pijnloos en gelijk noodkronen er op aangebracht. na een bezoek aan de tandtechnieker werd de kleur in samenspraak bepaalt. na deze behandeling ging de tandarts op vakantie maar op verzoek werd er op een vrijdag avond in alle rust mijn definitieve kronen geplaatst. zeer deskundig en met zorg en waauw wat een mooi resultaat. echt mijn lach is weer stralend. zonder dat ik daar zelf een probleem mee had maar nu het is gebeurd zie je pas het verschil. het is echt een wereld van verschil zeker nu ik het verschil ziet tussen voor en na. fantastisch wat een vakmanschap tussen tandarts en tandtechnieker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruchmann, Ch.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.