Waardering over Bruchmann, Ch., Tandartsenpraktijk Cosmetische Tandarts Bruchmann - Steenbergen op 24 mei 2020

9.8
  • Gebitsaandoeningen

Na te lang wachten moest een bezoek aan de tandarts er toch van komen. Met trillende handen en knikkende knieën begon ik aan een avontuur, waarvan ik niet had verwacht dat het zo positief zou verlopen. Al na mijn eerste bezoek aan Charles Bruchmann was de eerste angst al aardig verdwenen. Door zijn positieve, vriendelijke, respectvolle en daardoor aangename benadering is mijn angst nu volledig verleden tijd. Met een heerlijk passie voor zijn vak én een fantastisch team wordt een hoge kwaliteit geleverd en heeft hij er voor gezorgd dat ik nu weer met een mooi gebit en een brede glimlach verder kan. Het klinkt gek voor iemand die nog niet zo lang geleden het (noodzakelijke) bezoek aan de tandarts alleen maar uitstelde, uitstelde en uitstelde ……. bij de volgende controle kom ik fluitend naar de afspraak. Charles én team, bedankt voor jullie goede zorgen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruchmann, Ch.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.