Tandarts Buuren, E.H.A. van

Geslacht
Man
Specialisme
Implantologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Buuren, E.H.A. van, Tandartsenpraktijk Dental Clinics Pijnacker - Pijnacker op 10 augustus 2016

Gebitsaandoeningen

Inmiddels zit ik al 3 jaar bij deze tandarts en ben geheel tevreden, zelf ben ik ook werkzaam in de zorg en vind dat ik hier uitermate goed behandeld word ten opzichte van andere zorginstellingen. Ik heb 2 keer een implantatie moeten ondergaan waarvan de 1e keer bij mijn oude tandarts, deze was helemaal mis gegaan en heb erg geleden toen. Mijn 2e heb ik bij de bovenstaande tandarts laten doen welke erg goed was verlopen ondanks mijn zenuwen voorafgaand. Ook is het gebouw en de apparatuur erg modern, mooi en schoon. Kortom, Erg tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buuren, E.H.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.