Waardering over Calis, F.C.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk F.C.M. Calis - Huizen op 18 september 2017

Ik ben al bij aanvang van de praktijk van tandarts Calis patiënt bij hem. Als oudere herinner ik mij de gruwelen van de bezoeken aan de tandartsen van vroeger. Maar bij tandarts Calis hoef je niet bang te zijn! Geweldige tandarts. Alleen de uitstraling van zijn praktijkruimte mag langzamerhand wel een opknapbeurt.....Maar belangrijkste is de behandeling door en de kennis van de tandarts! Ik ben al jaren verhuisd, maar rijd nog steeds een halve dag om naar tandarts Calis te gaan voor controle en eventuele behandeling. Ook mijn kleinkinderen die nu 25 en 26 jaar zijn, zijn van jongs af aan meegegaan naar tandarts Calis en tot heden zijn zij nooit in hun leven bang geweest voor de tandarts!

Bent u of werkt u voor Calis, F.C.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.