Tandarts Cals, B.L.A.

Tandarts

Geslacht
Man
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Cals, B.L.A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Cals - Utrecht op 2 januari 2014

Schildklierkanker

Na fouten bij een tandenfabriek ten einde raad op advies van iemand hier terecht gekomen. Na telefonisch mijn verhaal verteld te hebben mocht ik direct komen. Ook werd de vervolgafspraak direct gemaakt om mij maar zo snel mogelijk van de pijn te helpen. En bij de tweede afspraak jammer genoeg erachter gekomen dat de vorige tandarts mijn stompje onder mijn (noodkroon) al zodanig had verziekt dat hij getrokken moest worden. Maar gewoon de emphatie en de snelheid waarmee deze ontzettend lieve tandarts mij als vreemde wilde helpen zegt al genoeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cals, B.L.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.