Waardering over Cooper, M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Cooper - Alkmaar op 10 juni 2015

• Gebitsaandoeningen

Ik kom al jaren bij deze tandarts. Als ik de verhalen om mij heen hoor ben ik toch super blij dat ik bij deze tandarts zit. Je kan merken dat zowel de tandarts als assistente echt plezier hebben in hun werk en dat ze er alles aan doen om jouw zo prettig mogelijk te behandelen en zullen je zeker niet extra op kosten jagen als dit niet nodig is. Ze denken altijd met je mee en je merkt dat ze voor elk probleem een passende oplossing verzinnen zonder dat je dit ergens anders moet laten doen. Kortom: zeer aan te bevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cooper, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.