Waardering over Cordemeijer, H.B.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Cordemeijer - Haarlem op 6 februari 2013

Tandarts Cordemeijer is al bijna 20 jaar mijn tandarts en heeft mij en mijn gebit altijd met uiterste zorg behandeld. Daar, waar mijn eerdere tandarts ervan overtuigd was dat al mijn kiezen getrokken moesten worden heeft Cordemeijer nu al al die jaren de boel weten te sparen met goede behandelingen, de modernste oplossingen, veel geduld en vooral veel informatie. Daarnaast heeft hij cosmetisch gezien een wonder verricht en heb ik weer een mooi gebit. Deze tandarts neemt de tijd voor je en de assistentes zijn bijzonder vriendelijk en zeer bekwaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordemeijer, H.B.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.