Tandarts Dähne, L.

Geslacht
Man
Specialisme
Kindertandarts
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Dähne, L., Tandartsenpraktijk Jeugdtandarts Waalsprong - Lent op 28 oktober 2020

Mijn dochter is al een aantal jaren patiënt bij de Jeugdtandarts in Lent, sinds maart dat het corona virus opkwam in Nederland was ik erg terughoudend in ons doen en laten. Naar de tandarts gaan was 1 van die dingen waar ik over twijfelde of het nu wel een prioriteit voor mij dochter was, toch ben ik met haar al 2x op controle geweest, onlangs deze week en daarom laat ik deze review achter. Wat een complimenten voor deze praktijk! De hygiëne is op orde! Er staat speciale hand alcohol dispensers bij de deur op maat gemaakt voor kinderen, het personeel is goed beschermd en als ouders zijnde krijg je een mondkapje aangeboden door de balie medewerkster. Wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dähne, L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.