Waardering over Daneshvar Fazli, M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Singel - Vlissingen op 3 augustus 2012

9.7

Tijdens de vakantie van de tandarts brak een stuk van mijn verstandskies. Doormiddel van zijn antwoorapparaat werd ik telefonisch verwezen naar een vervanger. Bij die vervanger bleek dat er een ontsteking zat en moesten 3 wortelkanalen tijdelijk worden behandeld zodat ik geen pijn meer had. De eerste dag dat mijn tandarts Daneshvar Fazli weer terug was heb ik een afspraak met hem kunnen maken waardoor ik 3 dagen later volledig door hem werd afbehandeld. De afspraken klopte exact en hij legde alles op voor mij begrijpelijke wijze uit. De medewerksters waren uiterst vriendelijk en open. Alles straalde daar zorgzaamheid en vriendelijkheid uit. Ik ben nu samern met mijn echtgenote ongeveer een half jaar bij deze tandarts patient omdat mijn oude tandarts met pensioen is gegaan. Heel belangrijk is ook te weten dat hij heel duidelijk aangeeft de prijzen te zullen hanteren die door de ziekenfondsen met hem zijn afgesproken. Hij straalt tijdens zijn werk ook betrokkenheid met de patient uit. Hij vraagt steeds of je last hebt van de behandeling en gelijktijdig legt hij alles uit waarmee hij bezig is. NB Zijn materiaal ziet er gewelgig goed en verzorgd uit

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Daneshvar Fazli, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.