Waardering over Demirel, H., Tandartsenpraktijk Demirel Tandartsenpraktijk, Tandkliniek Hooghe Hoed - Ede op 3 oktober 2018

6.5

1. controlebezoek tandarts: prettige ontvangst, wachtruimte niet mijn smaak (ongemakkelijk zittende fauteuils in donkerbruin leer(?), onprettige muziek op achtergrond), op tijd, voldoende voorlichting, behandelkamer prima, uitslag foto's onbekend. Parkeermogelijkheden: onvoldoende.2. bezoek mondhygiënist: 15 minuten te laat, erg (te?) joviaal (ik hoef geen schouderklopje voor het goed onderhouden van m'n gebit), gesprek met stagiaire over mijn hoofd heen (pas na plm. 15 minuten gevraagd of ik er bezwaar tegen had), polijsten door stagiaire zonder toezicht, wel nacontrole. Om uitslag van de foto's gevraagd, maar geen toelichting door tandarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Demirel, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.