Waardering over Deurloo, J., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Garderen - Garderen op 14 november 2019

9.8
  • Gebitsaandoeningen

Ik loop sinds 2007-2008 bij Jos voor implantaten, en ben ontzettend tevreden over hem. Hij is erg fijn in de omgang, invoelend en legt alles goed uit. Wanneer nodig kun je zeer snel komen en problemen heb ik echt nooit ervaren. Na mijn 1e 2 implantaten zijn er in de jaren erna nog 2 in gegaan, en ondanks dat ik een uur reistijd enkele reis heb, en mijn huidige tandarts ook implantologie aanbied, zou ik niet bij Jos weg willen. De omgang is super fijn, hij houdt er humor in om je te laten ontspannen en is oprecht geïnteresseerd in jou als persoon. Mijn moeder treurt nog steeds dat ik er tegenwoordig zelf heen kan rijden en ze dus niet meer mee hoeft hahaha. Ook als er eens problemen zijn handelt hij (en de hele praktijk) zeer adequaat en stopt niet voor het opgelost is, hoe lang dat ook duurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deurloo, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.