Waardering over Deurloo, J., Tandartsenpraktijk De Kiezel, centrum voor tandheelkunde - Noord-Scharwoude op 21 juni 2016

3.0

Mijn gebit was volledig gezond, ik miste alleen 1 kies in mijn bovenkaak. Na het plaatsen van een implantaat ben ik ongelofelijk ziek geworden. Helaas totaal niet serieus genomen en dit werd afgedaan als aanstellerij. Uiteindelijk terecht gekomen bij een kaakchirurg in het ziekenhuis, waar ik eerst behandeld ben aan een enorme ontsteking. Helaas loop ik nu met chronische oorpijn,een verstopte neus,  pijn in al mijn tanden aan de kant van het implantaat, de hele kaak doet zeer, een oog wat oncontroleerbaar knippert en zware hoofdpijn. Helaas kan ook de kaakchirurg hier niets meer aan doen. Ik zou dus iedereen afraden om bij deze "specialist" een implantaat te laten zetten

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deurloo, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.