Waardering over Dijkgraaf, S., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Dijkgraaf - Utrecht op 1 oktober 2013

9.8

ongeveer 35 jaar geleden ben ik op aanraden van kaakchirurg Hr Tenbroek geadviseerd naar tandarts Dijkgraaf te gaan i.v.m. gebitsrenovatie,dit gedaan en Hr Dijkgraaf heeft mijn gebit volledig onderhanden genomen, div.bruggen en kronen, waaronder bruggen zijn geplaatst die voorheen in de tandheelkunde nog niet gedaan waren i.v.m.moeilijkheids factor tussentijds gecontroleerd en door mond hyg.nagezien en gereinigd nu al 35 jaar geen klachten meer . ik ben nog steeds zeer tevreden over alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijkgraaf, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.