Waardering over Djoa-Lim, S.G.G., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk S.G.G. Djoa-Lim - Schiedam op 5 september 2011

3.7

Ging met een ontsteking in het weekend naar deze tandarts, werd geholpen door tandarts 't Hart. Ik gaf van te voren aan dat ik graag weet wat hij gaat doen en ik soms wat tijd nodig heb om me te ontspannen. Volgens mij vond deze tandarts dat allemaal klinklare onzin en ging als een rouwdouw aan de slag. Na het plaatsen van de verdoving ging hij een foto maken en dat ging gewoon helemaal mis. Ben opgestapt en heb me niet meer verder laten behandelen door hem. Zeer slechte ervaring bij deze man en ik zal hem zeker niet aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Djoa-Lim, S.G.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.