Waardering over Drent, J.C., Tandartsenpraktijk Tandartsen Drent - Heemstede op 30 juli 2012

4.8

Ben circa 30 jaar klant geweest bij deze tandartspraktijk en altijd naar volle tevredenheid. De overname heeft de praktijk helaas geen goed gedaan. De praktijk ensich is ordelijk, hygiënisch en voorzien van, in mijn ogen, moderne apparatuur. Helaas hebben wij in een half jaar tijd twee minder goede ervaringen met de praktijk aangaande de behandeling, de facturatie en de opvolging van de klachten. Mijns inziens allen verband houdende met communicatie, hier scoort men bijzonder betreurenswaardig en acht ik wel essentieel. Dit heeft ons doen besluiten uit te wijken naar een andere praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Drent, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.