Tandarts Driessen, R.A.

Man
Specialisme
Parodontologie
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

10 resultaten voor je selectie:

Tandartsenpraktijk Apeldoornse Kliniek voor Parodontologie en Implantologie - Apeldoorn

5 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben erg tevreden over de praktijk van parodontoloog Richard Driessen en zijn assistenten en hun snelheid, aandacht en deskundigheid.

9.3

12 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Na complicaties aan een elders (Arnhem/Zutphen) geplaatst implantaat heb ik mij tot kaakchirurg Driessen moeten wenden voor verdere behandeling. Dankzij een flapoperatie en aanvullende...

24 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een vreselijke ervaring hier bij R, Driessen. Zo onpersoonlijk, zo niet-empatisch, hoe is het mogelijk dat deze man dit beroep heeft. Hoewel ik aan het einde van de behandeling nog vragen had,...

2.2

21 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ontzettend onpersoonlijk, kil. Met mijn angst voor de tandarts was dit echt een vreselijke ervaring. Er werd niks aan mij gevraagd, ik snapte niks van de procedures die (kort) werden uitgelegd en er...

3.5

11 oktober 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaring al 6jaar lang.

7.2

30 januari 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Medewerkers praten over je ipv met je. Verdoving was geplaatst voor ik wist wat er ging gebeuren. Er werd gezegd dat een zgn. flappen-operatie nodig was en dan ook maar direct de verstandskiezen...

3.7

13 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling werd uitermate zorgvuldig voorbereid en goede uitleg aan patiënt. Behandeling zelf zorgvuldig en met beleid. Ook nazorg prima. Zeer aanbevelenswaardige praktijk.

30 augustus 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed , zeer nauwkeurig en modern.

9.2

29 augustus 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Heel goed , zeer nauwkeurig en modern.

9.2

9 augustus 2010 - Goedgekeurd door de redactie

Een uiterst professionele praktijk met een vriendelijke sfeer.

9.3

Filters