Tandarts Duinen, M. van

Tandarts

Waardering over Duinen, M. van, Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Statenkwartier - Den Haag op 23 september 2015

Gebitsaandoeningen

Dit is de tandarts die met ontzettend veel geduld, tijd, zorg en betrokkenheid ervoor gezorgd heeft dat ik, na 18 jaar, weer naar de tandarts durf te gaan. Zij heeft alle tijd voor mij genomen om mij op een rustige manier van mijn angst voor de tandarts af te helpen. In een periode van een jaar is mijn gebit veranderd van iets waar ik me voor schaamde, naar iets waar ik trots op ben en zelfs complimenten over krijg. Als je op zoek bent naar een tandarts die betrokken, zorgzaam, vriendelijk en zeer kundig is, dan kan ik deze tandarts van harte aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Duinen, M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.