Waardering over Dusseljee, T., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Hekerman - Oss op 8 augustus 2012

9.2

Qua accomodatie, parkeren is soms wat krap, en moet je in het gras bij de buren. Maar dat staat los van de deskundigheid van de tandarts zelf, hoe goed hij is in zijn vak. Ik las een aantal dat hij een jonge tandarts is, en nog veel ervaring kan opdoen. Ik moet zeggen dat hij in zeer korte tijd veel ervaring op doet. 1,5 jaar geleden een gaatje laten vullen, recentelijk weer. Hij heeft echt hele grote proffesionele stappen vooruit gemaakt. Zelfs mijn zoon gaat "graag" naar hem toe! Complimenten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dusseljee, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.