Waardering over Dussen, A.J. van der, Tandartsenpraktijk Tandarts, kliniek voor Tandheelkunde - Rotterdam op 7 augustus 2012

5.7

Geen prettige ervaringen met deze tandarts. Werd meer geholpen door de assistentes dan door de tandarts zelf. Tandarts raadde mij allerlei merk producten aan voor tandpasta, flosdraad en tandenborstels om te gebruiken. En begon daar elk consult weer over, voelde alsof hij geld kreeg om die producten aan te prijzen. Begon ook ieder consult weer over mijn drink gewoontes (geen thee en fruit en fruitsapjes eten) Vraag mij af wat ik dan wel kon drinken, blijft ongeveer alleen water over, aangezien ik geen koffie drink. Had in zijn geheel geen fijn gevoel bij deze tandarts, alles voelde snel snel en geen uitleg erbij. Ook werd er voor mijn gevoel niet geluisterd als ik iets aangaf. Zit nu bij een andere tandarts en dat voelt zoveel beter. Krijg duidelijke uitleg over wat er behandeld wordt. En er worden geen tandpasta's, flosdraad en tandenborstels aangeprezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dussen, A.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.