Waardering over Edomskis, A., Tandartsenpraktijk Maatschap Bakker-Edomskis - Kapelle op 8 augustus 2012

Een vriendelijke, rustige tandarts, niet belerend en een ontspannen sfeer. Bij pijnklachten wordt altijd ruimte gemaakt. Persoonlijke benadering je wordt duidelijk gekend door zowel de assistentes als de tandarts zelf. Verder wordt er ook rekening gehouden met tandartsangst, een gaatje wordt (als de tijd het toelaat) meteen even gevuld. "Dan hoef je niet tegen een volgend bezoek aan te hikken" zei de assistente. De praktijk is netjes en schoon, wel een relaxed radiomuziekje op de achtergrond, al is het niet mijn soort muziekje het haalt wel het steriele gevoel er vanaf. Ik zie niet langer op tegen tandartsbezoeken en bij pijn durf ik snel te bellen. Absoluut aan te raden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Edomskis, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.