Tandarts Elasad, S.

Geslacht
Man
Specialisme
Implantologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Elasad, S., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Sweelinckhof - 's-Gravenzande op 3 december 2019

Twee keer na een behandeling ontsteking gekregen. Een keer moest ik zelf een “fotoplaatje” tegen mijn kies houden, zodat de tandarts een foto kon maken. Mijn vingers zijn niet steriel, dus dit is een onacceptabele werkwijze. Twee weken geleden met kiespijn gebeld, maar ik kon niet terecht. Ze zaten helemaal vol en ze waren nog maar een paar weken dit jaar open. Op mijn vraag of de telefoniste mij wilde bellen als er een plek openviel doordat iemand een afspraak annuleerde, antwoordde ze: “Daar kan ik niet aan beginnen hoor.” Hoezo service en klantvriendelijkheid? Ik ga niet meer terug naar deze tandarts(praktijk).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Elasad, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.