Waardering over Emami-Fard, H., Tandartsenpraktijk Dental Clinics Koog aan de Zaan - Koog aan de Zaan op 21 november 2017

Top tandarts! wegens enorme angst voor de tandarts was mijn gebit in een zeer slechte staat en ik kwam uiteindelijk terecht bij tandarts H.Emami-Fard die mijn gebit aan het herstellen is. Hoe deze vakvrouw mijn angst voor de tandarts heeft weggenomen en hoe zij mijn gebit aan het herstellen is kan ik met geen pen beschrijven. De rust en vakbekwaamheid van deze tandarts is uitmuntend te noemen. De zorg en aandacht die zij voor haar patiënten heeft  is gewoon meer dan top. Onlangs is er een van mijn voortanden hersteld waardoor ik weer in de spiegel durf te kijken en kan weer lachen. Dat heeft zij echt heel erg mooi gemaakt daarom kan ik aan iedereen met angst enz MW.H.Amami-Fard aanbevelen omdat zij een echte topper is !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Emami-Fard, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.