Tandarts Fiets, A.W.E.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

7 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor bijzondere tandheelkunde Centrum voor Bijzondere Tandheelkunde Friesland - Leeuwarden

27 september 2022 - Geplaatst door de redactie

In behandeling bij tandarts Fiets, Voor zover ik kan beoordelen, zeer deskundig, super aardig en geduldig. De beste voor mij. Als er een nobelprijs was voor tandartsen, dan dtoeg ik hem voor.

1 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Echte belangstelling, will alles 100% goed doen. Ben diep onder indruk. heeft echt liefde voor vak en zorg patiënt

13 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Tandarts Dhr. Fiets is uiterst zorgvuldig en steekt tijd in de wensen. Opvallend is zijn vakbekwaamheid en hij gaat niet voor minder dan uiterste mogelijkheden. In het lange en intensieve...

19 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie

geweldige tandarts erg blij mee

4 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Betrekkelijke jonge arts. Uiterst vriendelijk. Probeert de totale behandeling te overzien en zo goed mogelijk uit te leggen. Alle vertrouwen in zijn kunnen. Waarom ik toch telkens wat nerveus ben...

9.2

24 maart 2017 - Geplaatst door de redactie

Tandarts met goede kennis van zaken. Goed overleg over de aanpak. Aanpassingen aan de prothese worden snel en goed uitgevoerd. Afspraken altijd op tijd.

9.8

23 juni 2016 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk in omgang, gezamenlijke overleg qua behandeling, eindresultaat geweldig!

9.5