Waardering over Gacanovic, F., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Frisodent - Hoogezand op 8 augustus 2016

2.8
  • Gebitsaandoeningen

Deze man zou geen tandarts mogen zijn.5 kiezen verknoeit door ze niet goed schoon te maken voordat de kies gevuld word.verder kreeg ik een nieuwe kroon.veel problemen mee gehad.na een bezoek aan kasper Veenstra kwamen we er achter dat 1 van de 4 wortelkanalen nooit schoon gemaakt is.in 1 kanaal zat de boosdoener, een afgebroken vijltje van 6 mm.daarna nooit verder schhongemaakt.zo de kroon erop gedrukt.ook nog scheeft ook nog.na veel ontstekingen en vele euro's armer ven ik eindelijk pijn vrij.dus voor mij nooit meer naar deze tandarts.ook al verga ik van de tijd.ik wacht wel.op mijn eigen tandarts.mv. defesch.top tandarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gacanovic, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.