Waardering over Gholami, H., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Mariahoeve - Den Haag op 11 september 2014

9.7
  • Gebitsaandoeningen

Ik ben 3 jaar niet meer geweest naar de tandarts. Had een nare ervaring. Toen ik vreselijke pijn kreeg besloot ik toch om naar tandarts te gaan ergens lekker dichtbij huis.Wat een wereld van verschil bij mijn vorige tandarts! Tandarts Gholami is helemaal tof ook voor de kinderen die ik ook meteen heb ingeschreven! Die vinden hem helemaal geweldig! Maar ook de afspraak die ik online kan maken en een extra sms vlak voor de uiteindelijke afspraak vindt ik erg prettig! Ik aanbeveel aan iedereen deze schat van mens!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gholami, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.