Tandarts Gianfreda, S.S.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Gianfreda, S.S., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Ivoren Toren - Hilversum op 6 december 2018

Gebitsaandoeningen

Jarenlang onder behandeling (geweest) van Mw. Gianfreda en dat ging ook lang goed. Er is echter een verandering gekomen na het vertrek van een assistente die heel lang in de praktijk heeft gewerkt en er andere assistentes kwamen. Deze zijn echt een stuk minder serieus met hun vak bezig. Groeten mensen niet als ze binnenkomen, gaan door met hun privé-gesprekken over kinderopvang, weekenduitjes en het uitwisselen van keuken-recepten e.d. en laten de mensen niet alleen wachten, maar negeren ze zelfs. Verder zien ze er geen bezwaar in namen en personen te verwisselen. Wvb. de behandeling bij Mw. Gianfreda: Ik had problemen met een brug, waar steeds een stuk van afbrak. Hiervoor ben ik diverse malen teruggeweest, en werd er weer een stukje 'aangeplakt' danwel 'aangekleid'. Steeds brak een stukje af. Hierover is mailverkeer geweest waarop niet is gereageerd door Mw. Gianfreda. Uiteindelijk heb ik besloten mij te wenden tot een andere tandartspraktijk en ben ik nu in het bezit van een nieuwe brug die tot volle tevredenheid is geplaatst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gianfreda, S.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.