Tandarts Goudswaard, E.A.

Tandarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Goudswaard, E.A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Goudswaard - Zeewolde op 9 juni 2016

Deze tandarts staat het toe of is niet op de hoogte van het feit dat ik als klant - al 18 jaar- geacht word bij de rechter te verschijnen omdat er nog een rekening open staat van 50 euro open staat ( misverstand, volgens had de verzekeraar moeten betalen). Toch maar eens gebeld, geen enkele betrokkenheid aan de andere kant van de lijn. Het enige wat deze man zegt is 'ik ga het niet betalen', de zorgverlener die denkt niet aan de klant die nu € 417.26 moet betalen, dat incasso apparaat van Famed belt voor zo'n klein bedrag de gerechtsdeurwaarder Bosvelt te Amersfoort. Wanneer ik niet betaal krijg ik via de trawanten van Goudswaard te horen dat er spullen uit mijn huis worden gehaald, huh er was een kies getrokken! Dus, bij elk misverstand over een rekening sleept deze man je voor de rechter, ik wil de klanten van deze tandarts die een rechtszaak begint ,laat beginnen voor 50 euro. Ik heb me vanmiddag afgemeld bij deze praktijk, zoals te verwachten  geen enkele reactie, na 18 jaar patiënt te zijn geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Goudswaard, E.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.