Waardering over Groenendijk, E., Tandartsenpraktijk Implantologie Den Haag - Den Haag op 18 maart 2019

9.7

Bovensnijtand met gebroken wortel is vervangen door een implantaat via de 1-fase techniek. Het kan aan mij liggen, maar afgezien van de twee kleine verdovingsprikjes hebt ik helemaal geen pijn gehad. Niet tijdens de behandelingen en ook geen napijn.De direct geplaatste noodkroon zag er prima uit en heeft het een half jaar goed uitgehouden. Geen gedoe met de  tijdelijk "plaatje" in mond. Het eindresultaat is een klein kunstwerkje van de technieken.Alle teamleden waren aardig en behulpzaam; alsmede deskundig. Echt een eerste klas praktijk, behandeling en resultaat. Aan te raden als het resultaat meer telt dan het prijskaartje. Hopelijk nooit meer nodig, maar in heff geval dat voor herhaling vatbaar.

Bent u of werkt u voor Groenendijk, E.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.