Tandarts Groenendijk, E.

Vrouw
Specialisme
Implantologie
Er zijn 23 waarderingen Waarderen

Waardering over Groenendijk, E., Tandartsenpraktijk Implantologie Den Haag - Den Haag op 9 juli 2017

Ik ben al enige jaren onder behandeling bij mevrouw Groenendijk en ik ben zeer tevreden. Haar deskundigheid en plan van aanpak spreken mij zeer aan. Zij zegt zonder omwegen waar het op staat en wat er gebeuren moet en dat werkt goed voor mij. De behandelingen die ik heb ondergaan waren niet altijd prettig, maar zij weet door haar humor en haar manier van omgang met de patient er toch altijd bijna een feestje van te maken. Ze vertelt in duidelijke taal wat ze precies doet. De laatste behandeling het trekken van een kies en het plaatsen van een nieuw implantaat in 1 zitting zijn weinig belastend geweest. Ik ben een leek, maar ik heb het idee dat de nieuwste technieken en materialen worden gebruikt. Kortom: ik zal iedereen aanraden hier naar toe te gaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenendijk, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.