Waardering over Groenewegen, F.C., Tandartsenpraktijk Tandarts Leempoel - Oss op 15 maart 2020

5.0

hallo, de heer floris groenenwegen heeft bij mij een gebit aangemeten boven en onder en het gebit heeft van het begin af aan niet goed gezeten, verschillende keren terug geweest en er is weinig aan gedaan om het probleem op te lossen, hij praate er elke keer maar overheen en alles komt goed, maar het kwam niet goed, ik ben van ELENDE naar een andere tandprotheker gegaan en die zij al meteen dat het huidige gebit verkeerd is aangemeten, de voortanden waren veel te klein, het gebit vertoonde zeer grote slijtage in zeer korte tijd, er is nu een nieuw gebit door iemand anders aangemeten wat er stukken beter uitziet, en kwalitatief beter materiaal met garantie, al met al de heer Floris Groenewegen is geen aanrader, heeft mooie praatjes en alles komt goed, maar er komt niets goed. Geen aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenewegen, F.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.