Waardering over Hamann, M.C., Tandartsenpraktijk Tandartsengroepspraktijk Beverwijk - Beverwijk op 27 februari 2019

1.7

Zeer teleurstellende en onpersoonlijke tandartspraktijk. Een soort van tandartsenfabriek.Telefonistes staan je allesbehalve discreet te woord terwijl de hele wachtkamer kan meeluisteren. Zeer kille wachtruimte, en soms word je zelfs naar een houten stoel in de gang gedirigeerd.Met kinderen kan deze tandarts niet omgaan. Als een kind in paniek raakt gaat hij zelfs naar het kind schreeuwen. Als er echt iets aan de hand is laten ze je hier regelmatig in de kou staan en moet je in je handen klappen als je er de volgende dag terecht kunt.Slechts drie eigen parkeerplaatsen dus vrijwel altijd betaald parkeren op het parkeerterrein van het naastgelegen ziekenhuis. Ik zou niemand adviseren om naar deze tandartsengroepspraktijk te gaan.In meer dan dertig jaar ben hier nooit met plezier naartoe gegaan. Daar heb ik, nu ik bij een andere tandartsenpraktijk zit, gelukkig helemaal geen last meer van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hamann, M.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.