Waardering over Handana, M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Handana - Schiedam op 30 mei 2011

4.5

Slecht, er zitten afschuwelijke vissen in het aquarium waar je niet naar durft te kijken. Als je naar de vissen kijkt heb je die zelfde avond nachtmerries. De tandarts zelf luistert totaal niet en helpt ook niet, ik zou mijn (dode) voortand laten bleken. De eerste afspraak kon het niet door gaan nadat hij er een gat in had geboord, maar dan zou het verder gaan bij de 2de afspraak. Vervolgens kom ik op de 2de afspraak en vertelt de assistent dat het toch niet slim is om het te laten bleken. Vervolgens dicht hij het gat en kan ik weg en is er geen ene moer gebeurt met de tand waar nu een gat in zat en is gedicht. Dus ik ben geen stap verder gekomen, maar wel een opgevuld gat rijker en een ervaring verder waar ik niks aan heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Handana, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.