Waardering over Hanken, C., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk C. Hanken - Oosterhout op 3 december 2020

9.5

Kom al jaren met plezier bij tandarts Hanken. Meneer Hanken luistert goed naar de wensen en behoeften, denkt oplossingsgericht mee, heerst een vrolijke en ontspannen sfeer in de praktijk. Dhr. Hanken neemt de tijd voor zijn patiënten. Daarbij is hij ontzettend mensgericht. Hij kent zijn patiënten een voor een. De wensen van de patiënten zijn voor hem het uitgangspunt. En niet alleen tandarts Hanken, maar ook de hulpkrachten/ preventie-assistentes Wies en Merel en tandarts W. Luijten in het bijzonder, wil ik bedanken voor alle goede zorg. Had de afgelopen keer mijn verkleurde tand laten behandelen. Dit heeft tandarts W. Luijten heel nauwkeurig afgewerkt. Ben onwijs trots en blij met het resultaat. Mijn tand was om een of andere reden donker verkleurd, zag er niet meer uit, maar de tandarts heeft er een mooi laagje overheen gezet. Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een goede patiëntgerichte tandarts, kan ik garanderen dat u bij deze tandartsenpraktijk aan het juiste adres bent!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hanken, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.