Waardering over Hanken, C., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk C. Hanken - Oosterhout op 23 november 2017

9.3
  • Gebitsaandoeningen

Sinds ongeveer een jaar ben ik samen met mijn zonen patiënt bij tandarts Hanken.Ik ben ontzettend tevreden over deze kundige tandarts, die geen nonsense behandelingen verricht, zoals ik dat van andere (grote) praktijken in Oosterhout gewend ben.Hij heeft een luisterend oor voor mijn wensen, en komt met super fijne oplossingen, zonder dat ik daar de hoofdprijs voor moet betalen. Ook mijn zonen zijn tevreden met meneer Hanken.Sinds kort ben ik ook patiënt bij tandarts Wim Luijten, die gespecialiseerd is in het restaureren van het gebit. Hij heeft bij mij 6 composietfacings aangebracht, wat nagenoeg pijnloos was. De eerste behandeling duurde zo'n 2 uur en 45 minuten, maar dat heb ik amper gemerkt. Iedere handeling die hij verricht, omschrijft hij van tevoren, en dat vind ik persoonlijk erg prettig. Ik ben super blij dat tandarts Wim mijn gebit heeft kunnen sparen en verfraaien, zonder daarvoor een gepeperde rekening te sturen. Het resultaat is ook nog eens verbazingwekkend mooi. Na vele jaren mijn gebit "verstopt" te hebben, kan ik eindelijk weer écht lachen, zonder een krampachtige "Mona Lisa" grijns. Ik zou beide tandartsen in alle vertrouwen bij een ieder aanraden, en ik hoop dat zij nog lang doorgaan met deze praktijk. Ook de assistentes zijn altijd vriendelijk, en doen hun uiterste best om je op je gemak te stellen. Kortom: na eerdere slechte ervaringen bij de praktijken van MTC en Samenwerkende Tandartsen in Oosterhout, was 3 maal écht scheepsrecht, en mij zul je niet meer bij een andere tandarts in de regio vinden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hanken, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.