Tandarts Hasani Katesari, T.

Tandarts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 7 waarderingen Waarderen

Waardering over Hasani Katesari, T., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk De Brink - Zwolle op 18 januari 2020

Volgende week zou een kies eruit gaan. Pijn was te doen met 2 paracetamol. Gisterenmiddag ineens erge pijn dus de dienstdoende tandarts gebeld. Ik werd uitgekafferd dat je s'morgens moet bellen voor spoed, was de pijn te doen. Omdat mijn man bloedverdunners gebruikt, hij was al 2 dagen gestopt, weigerde ze hem te helpen. Een tandarts kan niet trekken met bloedverdunners dan bloed de patiënt dood. Ze ging wel bellen met een kaakchirurg of die mijn man wilde helpen.Zelf al pijnstillers geregeld bij de huisarts om het weekend door te komen. Uiteindelijk belt ze terug en heeft ze zonder overleg een afspraak voor maandag bij de kaakchirurg gemaakt. Als we dan toch tot maandag moeten wachten gaat hij wel naar zijn eigen tandarts. Vandaag ook contact gehad met de trombosedienst en die zeggen dat je helemaal niet hoeft te stoppen met de bloedverdunners voor het trekken van een kies, er kan als het nodig is gehecht worden. Geen reden dus om mijn man niet te helpen. Deze tandarts nooit weer

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hasani Katesari, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.