Tandarts Heij, M.

Tandarts

Er zijn 8 waarderingen Waarderen

Waardering over Heij, M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk M. Heij - Heerenveen op 8 mei 2019

Het enige wat goed ging was het maken van de afspraak. Mijn kind van 4 had en heeft een gat in de kies. Nadat de tandarts dit had vastgesteld wilde hij proberen te vullen en desnoods de kies trekken. Overigens heeft Dhr Heij zich niet eens voorgesteld aan mij of mijn dochter en werd er niet op een kindvriendelijke manier met mijn dochter gecommuniceerd. Hij zei dat mijn kind haar hoofd en handen stil moest houden wat ik begrijp, maar voor een kind van 4 is dit spannend aangezien ze een grote naald heeft gezien en liever geen prikje wil. Omdat ze haar hoofd bewoog kon de 'behandeling' niet door gaan en liep Meneer Heij de ruimte uit zonder ook maar iets te zeggen. Vervolgens kwam een vrouwelijke arts of assistent het nog eens bespreken maar mijn dochter wilde het prikje echt niet. Ik zou een doorverwijzing krijgen naar ? zodat het met een roesje kan worden gedaan, maar tot op heden niets gehoord dus daar ga ik zelf morgen weer achter aan. Nu kan het een slechte dag zijn geweest maar met een kind van 4 ga je zo niet om! Wij gaan naar een speciale kindertandarts en komen bij Dhr Heij niet weer terug.Wat mij ook stoort is een eerdere reactie van de tandarts praktijk op een negatieve beoordeling waarin wordt genoemd dat dit de tandartspraktijk is van veel bekende sporters en dan ontkennen arrogant te zijn? Daar zet ik mijn vraagtekens bij

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heij, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.