Waardering over Hendrikx, M.J.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk M.J.M. Hendrikx - Arnhem op 21 augustus 2013

9.8

Vanaf ongeveer het begin dat hij begon als tandarts, ben ik client van hem. Over al die jaren heen is hij altijd zeer deskundig gebleven en altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Hij is altijd vrolijk en vriendelijk, stelt je op je gemak, gaat heel goed met kinderen om en doet zijn werk naar behoren. Is niet overdreven duur, heeft vriendelijke en deskundige assistentes in dienst en je wordt altijd goed te woord gestaan. Zoals te lezen is: ik ben zeer tevreden over mijn tandarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hendrikx, M.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.