Waardering over Heres, J.C., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Heres - Enschede op 28 november 2012

Na 20 jaren van de ene naar de andere tandarts te zijn overgestapt en veel onaardige tandartsen, ellende en pijn heb ik nu eindelijk de beste en meest gepassioneerde lieve tandarts gevonden die ik ooit heb ontmoet. Je voelt je geen nummer maar er wordt volop aandacht aan je besteed wanneer je dat nodig hebt. Ook door de lieve assistentes. Door een ontstoken kies kwam ik in een weekend bij toeval deze tandarts terecht en ben gebleven. En na een traject van nog geen half jaar bij deze geweldige tandarts kan ik na jaren weer lachen en eten en mijn leven weer een beetje oppakken. Ik ga bijna met plezier naar de tandarts. Als je nog een goede tandarts zoekt....zoek niet verder maar neem Tandarts Heres!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heres, J.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.