Waardering over Hofland-Hansma, H.C., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Transparant - Amsterdam op 13 februari 2013

Na 8 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest moesten o.a. wortelresten worden verwijderd van 2 kiezen in mijn bovenkaak. Heleen Hofland-Hansma heeft dit voor mij gedaan. Meteen na de 1e kennismaking is er persoonlijk contact en goede begeleiding. Alles wordt rustig uitgelegd en ook tijdens de behandeling krijg je duidelijke uitleg en instructies. Heleen is zeer kundig in haar vak, de behandeling verliep pijnloos. De verdoving is naar, maar dat weet je van te voren. Daarna hoor je wat krakende geluiden maar je hebt geen centje pijn, ik heb niet eens pijnstillers nodig gehad!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hofland-Hansma, H.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.